Egy vállalat népszerűsítésére ma már rengeteg módszert találhat, mégis vannak olyan apró, egyszeri lépések is, amelyekkel nagy eredményt érhet el. Ilyen például a reklámajándék osztása a kliensek számára, ami sok esetben a már nem annyira közkedvelt névjegykártya továbbgondolása is lehet. Ma már számos olyan használati tárgyra tudnak emblémákat elhelyezni, amelyeket a legtöbben előszeretettel visznek magukkal haza az otthonaikba.
Legyen szó egy bögréről vagy írószerről, ez a gesztus azt a pozitív üzenetet kelti az ügyfelekben, hogy fontosok a vállalatnak.
Napjainkban talán a legszélesebb körben a kulcstartókat vásárolják meg ilyen célra, hiszen ha ezen rajta van a cég neve és elérhetősége, akkor azt az ember mindennap látni fogja, és sokszor az ismerősöknek is megakadhat rajta a szeme. A reklámajándék célja mindenképpen az, hogy felmérje a lehetséges kliensek igényeit, és ezzel is sokkal könnyebben elérje őket, valamint hogy a cég népszerűsítő kampányát támogassa ilyen módon is, nagy célközönséget elérve.