Egy online marketing ügynökség feladatai közé tartozik a partnerek rendezvényeinek online felületeken való népszerűsítése is.
Ezek a rendezvények lehetnek fesztiválok, partner- vagy közönségtalálkozók, termékbemutatók, dolgozói napok, gyárlátogatások és még megannyi rendezvény típus lehet, ami mind-mind más kommunikációt igényel az online térben. A reklámügynökség Budapesten választ helyszínt a budapesti ügyfeleiknek, de van, aki kifejezetten kéri, hogy vidéki, esetleg Balaton parti rendezvényt szeretne. Az online marketing ügynökség a rendezvény népszerűsítésére is komoly koncepciót állít fel, amit az ügyféllel egyeztet. Elfogadás után kezdenek neki kidolgozni és leosztani a feladatokat. Általában a reklámügynökség Budapesten rendezvényszervezés feladataiban több munkatárs is részt vesz. Van aki a banner elhelyezéseket intézi, és van, aki az online sajtóban való megjelenésekért felel. Van, aki pedig a social média felületeken népszerűsíti a partner eseményét, vagy eseményeit. Nagyobb és minden évben megrendezésre kerülő esemény online kommunikációja akár egész évben is folyamatosan futhat. Persze itt is lehetnek csúcsidőszakok, amikor intenzívebben, akár napi szinten jelennek meg hírek az eseményről. Fesztivál esetében ilyen lehet mondjuk a sztárfellépők bejelentése.