Minden cselekedetünket valamilyen mértékű motiváció szül, tehát semmit sem teszünk elégedettség átélése nélkül. Vagyis tetteink végcélja a boldogság és elégedettség megélése attól függetlenül, hogy ez egy szelet csokoládé, vagy egy wellness hétvége nyújtotta szolgáltatások által éljük át.
Ennek a kihasználója pedig a reklám ügynökség, mely vállalat célja, hogy ügyfelei számára aminél több vásárlást generáljon. Ettől lesz boldog az ügyfél és alkalmi megbízóból állandó ügyfél válik. Összegezvén, egy reklám ügynökség célja a vásárlásösztönzés, mely alapja az érzelmi ráhatás, vagyis a hiányérzet megteremtése. Ha egy digitális reklámügynökség eléri, hogy ügyfelei termékei iránt sokan érdeklődjenek, akkor végzi jól a munkáját. Hiszen a hiányérzet csak úgy csillapítható, illetve elégíthető ki, ha valamilyen terméket, illetve szolgáltatást kezdünk el birtokolni, használni és élvezni. Ha ez nem valósul meg, akkor egyre csak nő az elégedetlenség, ami frusztrációhoz vezet. Ez pedig senkinek sem használ. Tehát a digitális reklámügynökség hirdetéseivel reklámozza ügyfeleit, tevékenységüket és termékeiket, ami megoldást nyújthat minden bajra. Ez pedig mindig kifejti hatását a vásárlókra, hiszen mindenki a boldogságra és a nyugalomra vágyik. Ha vásárlással ez elérhető, akkor nem is merül fel több kérdés a vásárlóban.