Hogyan válasz magadnak reklámügynökséget? – 3. rész

Ha megvan az üzleti célod, tudod, hogy honnan, hová szeretnék eljutni és ezek alapján meglett az online marketing ügynökség is, nincs más hátra, mint hogy elkezdjétek a közös munkát.

Hogyan válasz magadnak reklámügynökséget? – 3. rész

Jó, ha tisztában vagy vele, hogy minden reklámügynökség eltérő metodikával dolgozik, hiszen az évek során kitapasztalták, hogy melyik ügymenet válik be a legeredményesebben az ügyfeleikkel közös munkában. Egy biztos, az online marketing ügynökség nem a durr bele módszert fogja választani. Miután lefektettétek az alapokat, megegyeztetek az árban, kijelöltétek a kapcsolattartókat, utána jön a kő kemény tervezés, ami nem zajlik le 1,2 nap alatt. Az alapos kidolgozás és kreativitás, valamint a jó időzítés a siker egyik kulcsa. Ezt még közösen formázzátok, kiegészítitek, letisztázzátok, és csak utána kezdődik a megvalósítás. A megvalósításhoz szükséges teendőket is elő kell készíteni, jóvá kell hagyni, tehát biztosan rád is sok feladat hárul majd, de jó érzés lesz, hogy tudod, olyan a reklámügynökség, akikben megbízhatsz. Ha elindul a kampány, a közösen kidolgozott project, a számokat biztos te is hamar meg fogod tapasztalni. De egy reklámügynökség nagy előnye, hogy az elemzés és kiértékelés terhét is leveszi a válladról és a megbeszéltek szerinti részletességű riportot és elemzéseket fog készíteni neked, amiből remélhetőleg egyértelműen látszik majd, hogy jócskán megérte a rászánt időt és anyagi befektetést az ügynökséggel való közös munka.